Your Inner Roommate

Bemutatkozás

2017. január 18. 15:29 - Your Inner Roommate

Sziasztok!

Varga Bettina vagyok, kisgyermekes édesanya, pszichológus jelölt, közgazdász és blogger.

A karrierem elején dolgoztam az eredeti szakmámban: szállítmányozás, szállodaipar, multi, idegenforgalom... Valahogy sehol sem találtam a "helyem", sehol sem voltam igazán boldog. Pár hónapja az élet úgy alakította, hogy kénytelen legyek szembenézni saját leendő életfeladatommal és időt kaptam. Olyan időt, ami manapság luxus, és pont ezért bűntudat keltő is egyben...

Jelenleg hivatásos útkereső lettem. Másoddiplomaként pszichológiát végeztem egy külföldi egyetemen és nyitott vagyok az alternatív terápiák irányába is. Hiszem, hogy megtalálom majd azt az értékes "piaci rést", ami a tudomány és a spiritualitás között húzódik.  

"A boldogság az álarcok elhagyásában rejlik, akkor talál ránk, ha az értékeink és a vágyaink tudatában merünk Önmagunk lenni."

Most már érzem, tudom, hogy a segítő szakmában van a helyem. De nagyon hosszú út vezetett idáig és a java még mindig hátra van..! Magam is megjártam az érzelmek hullámvasútját, de hiszem, hogy személyes tapasztalattal az ember sokkal hitelesebb. 

Különleges elhivatottságot érzek segíteni az embereknek megtalálni a kapcsolatot belső Énjükkel. Inspirációt nyújtani nehéz helyzetekben, a szürke hétköznapokon is. Visszatalálni eredeti, igaz Önvalójukhoz. Ez adta az ihletet a blogom nevéhez is :-)

Fogadjátok szeretettel ♥

- Your Inner Roommate - 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://yourinnerroommate.blog.hu/api/trackback/id/tr7312135809
süti beállítások módosítása